24 Kasım 2009 Salı

Dostlar Mantı, Çiğdem Mahallesi - Ankara

Cuma akşamı olmasının verdiği heyecanla çıktım ofisten. Hava çoktan kararmıştı ama yorucu haftanın sona ermesinin mutluluğunu yaşıyordum içimde. Dışarı çıktım ve Ankara'nın buzzz gibi havasını ciğerlerime çektim. 2 gün boyunca işle alakalı hiçbir konuyu düşünmeyecektim. Kuş gibi hafiflemiştim. Halet-i ruhiyemin keyfini çıkarmalıydım. Çünkü çok uzun sürmeyecekti.

Hemen düşünmeye başladım. Bu soğuk Ankara akşamında evde oturmamalıydık. Kısa bir beyin fırtınasından sonra aklıma parlak bir fikir geldi ve eşimi aradım. Ona reddedemeyeceği bir teklif sunacaktım. Bu soğuk akşamı bol sarımsaklı leziz bir mantının yanında yatarak geçirebilirdi. Telefonda teklifimi duyduğunda ağzının kulaklarına varmıştı. Gideceğimiz yerin ismini verip, tarif ettim. Ben de hemen yola koyuldum.

Dostlar Mantı, Ankara'nın güzide semtlerinden biri olan Çiğdem Mahallesi'nde bulunan, kendi haline bir lokanta. Dışarıdan görünüşü küçük bir aile işletmesi gibi. Ancak özellikle öğle saatlerinde yoğun bir müşteri kitlesine hizmet etmekteler.




Mantının yanı sıra etli sarma, Antep usulü Kurutulmuş Kırmızı Biber ve Patlıcan dolması, börek ve tatlı çeşitleri de mevcut.

Mantı 8 TL ,
karışık dolma tabağı 12 TL
tatlı 4 TL

Sodexho ve ticket geçerli.
Evlere paket servis yapılmaktadır.




Dostlar Mantı
Çiğdem Mah. Seğmen İş Merkezi 357. Sok.
Tel: 0312 284 19 65

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails