1 Aralık 2009 Salı

Gurme Evi, CEPA AVM - Ankara

Fastfood zincirlerine esir olmuş büyükşehir insanı, yükselen değer Kayseri Mutfağı sayesinde unuttuğu değerlerini yeniden bulmaya başladı. Kayseri'nin değişik lezzetlerini sunan mekanlar, fastfood restoranların yakınlarında boy göstererek, onlarla rekabet eder hale geldiler.

Bu bahsi geçen mekanlardan bir tanesi de Ankara CEPA Alışveriş Merkezi'nde bulunan Gurme Evi. Klasik AVM işletmelerinden sıkılanlar için son derece keyifli bir mekan. Nezih atmosferi ve müşterilerine sunduğu çok çeşitli mönüsüyle mutlaka denenmesi gereken bir yer.



Ben, bildiğim bir lezzet olan Yağlama'yı denemek istedim. Çok aç olmama rağmen karşımda duran yemekler beni oldukça heyecanlandırdı. Kayseri mutfağı'nın cezbedici görüntüsünün yanı sıra fastfoodlarda alışık olmadığım bekleme süresi beni iyiden iyiye havaya sokmuştu. Yaklaşık 20 dakika süren heyecanlı bir bekleyişin ardından gelen yağlama sükut-u hayale uğramama neden oldu. Sükut-u hayalimin nedeni yağlamanın geniş bir tabakta, sadece iki kat olarak sunulmasıydı. Açık söylemek gerekirse gözümü doyurmamıştı. Aç gözlülük ediyorum düşüncesiyle yemeğe koyuldum. Tadına baktıktan sonra biraz haksızlık ettiğimi düşündüm. Çünkü lavaş, kıyma ve sos üçlüsü, üzerinde itinayla gezdirilen yoğurt ile müthiş bir uyum sağlamıştı.

Yağlama üzerine istediğim irmik helvası buram buram dumanıyla beraber geldi. Daha iyisini yemiştim. Ancak standartların üzerinde oldukça lezzetli olduğunu söyleyebilirim.

Porsiyonların küçük olduğunu saymazsak güzel tatlar deneyebileceğiniz bir mekan.



Yağlama: 8,75 TL
İrmik Helvası: 4,75 TL
Ev Baklavası: 4,75 TL
Schweppes: 3 TL



Gurme Evi
Eskişehir Yolu CEPA AVM
3. Kat No: 356
Çankaya/ Ankara
Tel:0312 219 67 77

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mutfağı pislik içinde olan bi yerde yemek yenmez gurme evi kadar pis yer görmedim

GialloRosso dedi ki...

Gitmeyeli bir hayli oluyor. Ayrıca mutfağını da incelediğimi söyleyemem.

Bu tarz yerlerin en üyük sorunu yemek kalitesinde bir istikrar sağlayamamaları. Bir gittiğinizde çok beğendiğiniz bir yemeği diğer gittiğiniz aynı kalite bulamayabiliyorsunuz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails